• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

Businesscoach

Voor creatieve en slimme zzp-ers

  • In de pers
  • Klanten
  • Over mij
  • Spreker
  • Contact
  • English
  • ZZP Business coach
  • 1-op-1
  • Aanbod
  • Gesprek
  • Boeken
  • Artikelen
  • Gratis
  • Nieuwsbrief
Je bent hier: Home / Bedrijf groeien / Betaalt jouw klant veel geld voor brandwonden en gehoorschade?

Betaalt jouw klant veel geld voor brandwonden en gehoorschade?

Bedrijf groeien, Ideale klant en niche, Inspiratie voor ondernemers en je bedrijf, Marketing, Meer klanten, MKB, Ondernemen, Superpromoter, ZZP

door Ellen de Lange-Ros

Die zomerse zondagmiddag stap ik op tijd in de auto voor een lange rit. Ik ga op weg naar Arnhem, naar het Gelredome. In m’n broekzak zitten de kaartjes, waar ik veel geld voor heb betaald. Niet vergeten, niet kwijtraken! Dezelfde avond rijd ik laat terug naar huis. De lucht is donker. M’n handen, m’n kleren en alles ruikt naar vuur. Ik voel dat m’n huid verbrand aanvoelt. In m’n oren zit een hardnekkige ruis die wordt afgewisseld met een piep. Vervelend? Welnee, ik had een geweldige avond!

Ik ben naar een concert van een van m’n favoriete bands geweest: Rammstein. De mannen staan bekend om hun harde muziek en spectaculaire vuurwerkshows. Bij binnenkomst zie je overal waarschuwingsborden: je kunt met brandwonden en gehoorschade naar huis gaan. Daar wil de band niet aansprakelijk voor worden gesteld. Terwijl ik door de nacht naar huis rij, bedenk ik me hoe vreemd het is. Ik kan elke zaterdagavond bij mij om de hoek gratis naar keiharde rockmuziek luisteren. Toch betaal ik veel geld voor Rammstein.

Goede bedrijven lijken op Rammstein. Ze weten zich te onderscheiden. Zijn geen middenmoot, maar bieden extreme prestaties. Daarmee trekken ze fans en superpromoters. Klanten die wat voor je over hebben. Die graag meer betalen dan voor de middelmaat. Kijk naar de lange rijen voor de winkels bij de lancering van een nieuwe dure iGadget van Apple en je weet waar ik het over heb.

Toch zijn er maar weinig bedrijven die een Rammstein durven zijn. Die afwijken van het grote gemiddelde. Die extreme prestaties durven te leveren. Iedereen wil fans trekken, zoals Rammstein. Maar wil je je ook zo extreem onderscheiden als de mannen van de spectaculaire vuurwerkshows? Wees eerlijk: met een saaie offerte, standaard dienstverlening of ISO-gecertificeerde processen kom je er niet.

Echte fans willen wat bijzonders. Die willen persoonlijkheid; een unieke ervaring. Ze willen jouw magie, waarmee je hun wereld verandert. Weet je dat te bieden? Dan wordt het vuurwerk, ook in jouw bedrijf!



ARTIKELEN – LEZEN – LUISTEREN

  • Business coach voor hoogbegaafde zzp-ersWat kost een business coach?
  • Wat doet een business coach?
  • Zo krijg je gratis business coaching
  • Ochtendroutines voor zzp-ers en ondernemers
  • Zo werkt de bullet journal voor professionals
  • Van uurtje-factuurtje naar werken voor een vaste prijs
  • Hoogbegaafdheid bij zzp-ers en ondernemers: zo wordt het je superpower
  • Hoogbegaafde ondernemers: onderzoek en gratis rapport
  • Gratis eerste hoofdstukken van mijn boeken
  • Beluister de podcast ‘Een zaak van energie’

 

BUSINESS COACHING VOOR ZZP-ERS

  • Zo werkt mijn business coaching
  • Onbeperkte 1-op-1 business coaching voor slimme, creatieve en hoogbegaafde zzp-ers

 

ZELF AAN DE SLAG – ONLINE PROGRAMMA’S

  • Coole klussen krijgen in grote organisaties
  • Online Money Masterclass
  • Online programma Zacht Werken
  • De bullet journal voor professionals

Lees Interacties

Reacties

  1. Ellen de Lange-Ros (@EllenFaxion) zegt

    4 oktober 2012 om 20:39

    Betaalt jouw klant veel geld voor brandwonden en gehoorschade: http://t.co/KCgMnxnd #verseblog

    Beantwoorden
  2. @MildredCoaching zegt

    10 oktober 2012 om 14:35

    Betaalt jouw klant veel geld voor brandwonden en gehoorschade? http://t.co/uXLFry8R via @@EllenFaxion

    Beantwoorden
  3. Saskia zegt

    10 oktober 2012 om 15:25

    Wat een leuk stuk, Ellen!
    Voor mij een herinnering om niet altijd te braaf te zijn, en dat ik niet altijd binnen de lijntjes hoef te kleuren!
    groeten Saskia

    Beantwoorden
  4. Ellen de Lange-Ros zegt

    10 oktober 2012 om 21:57

    @Saskia: Precies, binnen de lijntjes is nergens voor nodig. Trek je eigen lijnen en juist daardoor ga je fans krijgen. Have fun!

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter aan @MildredCoaching Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primaire Sidebar

Business coach voor creatieve, slimme en hoogbegaafde zzp-ers & ondernemers - Zacht werken - Online marketing - Van uurtje-factuurtje naar eigen aanbod - geld & mindset - VIP-diensten - ontspannen werken.