Een zaak van zacht werken

Voor ondernemende en creatieve mensen die eigenlijk geen tijd hebben om dit boek te lezen, omdat ze hard moeten werken

Voorkant Zaak van Zacht werkenAnna, Joris en Orlando hebben het lastig. Ze werken hard als zelfstandige, manager en creatieve winkelier, maar komen tijd tekort en zijn altijd druk. Op een avond belanden ze samen bij het rockconcert van zanger David en zijn muzikale begeleider Robin. Hoewel Robin verreweg de jongste van het stel is, kan hij de anderen veel leren. Want hij heeft alle tijd. Altijd. Maar wat doet hij anders? In een serie van vijf lessen deel Robin zijn lessen voor zacht werken met de anderen. Manager Joris haalt verrassende resultaten, zanger David is kritisch, zelfstandige Anna ontdekt een andere manier van werken en Orlando had nooit gedroomd dat…

Bestel direct

In Een zaak van zacht werken leer je hoe je nooit meer hoeft te rennen en te haasten, omdat je leert hoe je tijd gaat maken. Zo krijg je alle tijd. Altijd. Daarnaast reken je af met de zombie in jezelf en wordt je een creatieve bouwer. Je leert hoe je stap voor stap op weg gaat naar het waarmaken van jouw dromen. Ook ontdek je wanneer je kijkt met de bril van schaarste en wat je moet doen om overvloed te zien en ervaren.

Bij het boek ontvang je als lezer gratis het zacht-werk-boek. Hierin staan extra tips en interviews met ondernemers en professionals over zacht werken.

Bestel direct

Een zaak van zacht werken is het vervolg op de ondernemersroman Een zaak van fans. In dit eerste boek leerden dezelfde personages alles over online marketing. Nu ze alle drie druk en succesvol zijn, is het tijd voor de volgende les. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden.

Over de auteur

Ellen de Lange-Ros sociale media training bedrijfDr. ir. Ellen de Lange-Ros helpt ondernemers en zelfstandigen sneller te groeien. Ze ontdekte als game-journalist zelf al vroeg de voordelen van sociale media en online marketing en paste die succesvol toe in haar eigen bedrijf. Daarover schreef ze het boek Een zaak van fans. Toen ze zag dat veel ondernemers niet alleen een gebrek aan klanten hebben, maar ook aan tijd, schreef ze dit tweede boek, over tijd maken en zacht werken.

Ellen promoveerde in 1999 aan de Universiteit Twente op een proefschrift over continu verbeteren. Ze werkte in verschillende functies bij KPN en startte in 2007 haar eigen bedrijf Faxion. Op haar blog De Glazenwasser geeft ze gratis advies over helder zicht op je klant, meer fans krijgen voor je zaak en harder groeien door zachter te werken.

Bestel direct