‘De kracht van een klacht’ is uitgebracht in februari 2011 door uitgeverij Eburon en bevat een aantal columns van De Glazenwasser over helder zicht op je klant en klachtenmanagement.
Het boek bereikte de top 250 van best-verkochte boeken bij managementboek.nl.
Over het boek
Waar gehakt wordt, vallen spaanders en in elke organisatie worden fouten gemaakt. Ook in jouw organisatie gaat wel eens wat mis en zijn er klanten met klachten. Maar hoe ga je op een positieve manier om met klagende klanten, zodat ze je niet voorgoed de rug toekeren? Juist bij problemen heb je de kans om te laten zien wat je in huis hebt en kun je een klant voorgoed aan je binden. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel heel belangrijk.
‘De kracht van een klacht’ inspireert je in een aantal korte columns hoe je op een positieve manier omgaat met klagende klanten en hoe je klachtenmanagement professioneel oppakt.
Ellen de Lange-Ros is Zakelijk Glazenwasser: ze helpt grote en kleine organisaties om helder naar buiten te kijken en scherp zicht op hun klant te houden.
Lezers over het boek
“Ellen verstaat de kunst van het gebruiken van metaforen om een zakelijk punt te maken. Niet blijven hangen in theoretische verhandelingen, maar met “de poten in de modder” van de dagelijkse praktijk staan. Dat is tenslotte waar het allemaal gebeurt” (zie Bol.com).
“Ik heb genoten van dit e-book. In één adem uitgelezen. Juist de vergelijkingen met alledaagse situaties en het bedrijfsleven, maakt dat men Klachtenmanagement heel duidelijk een plaats kan geven binnen organisaties. Zeker een aanrader” (zie Bol.com).
Het boek aanschaffen voor €2,95
Het boek ‘De kracht van een klacht’ is te koop voor slechts €2,95 bij alle ebook-winkels en online boekhandels. Klik hier en koop het boek bij managementboek.nl of in de iTunes-store van Apple.
Het boek is opgemaakt in het open ePub-formaat (zonder beveiliging, om het leesgemak te vergroten). Het boek is daardoor leesbaar op vrijwel alle eReaders, smartphones en tablets, zoals de iPhone en iPad.