Waarom kopen je klanten bij je? Het is niet alleen om je strakke producten. Niet alleen vanwege je mooie etalage. Niet alleen vanwege je opvallende reclames, je marketingplan of je mooie website.
Besef je dat een deel van je klanten bij je koopt… vanwege jou!
Omdat jij het verschil maakt. Of je nu werkt in een groot of een klein bedrijf, jij doet er toe. Het gaat om het humeur waarmee jij de telefoon opneemt. De glimlach waarmee je een vraag over de facturen beantwoordt. De reparatie die je razendsnel in orde maakt. Het juridisch advies bij een belangrijke samenwerking. Of die rapportage waarmee je je management laat zien wat je klant wil. Jouw voorstel voor een nieuw product. Jouw analyse van de financiële situatie.
Jouw werk doet er toe, voor je organisatie en voor je klanten. Jouw organisatie wordt klantgericht, omdat jij aan de slag gaat. Klantgericht werken begint niet bij je collega’s of je management. Het begint bij jou. Hier en nu. Hoe maak jij het verschil?
Geef een reactie