Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Ellen de Lange-Ros (@EllenFaxion) zegt
Hoe word ik uniek met mijn bedrijf? Bekijk mijn videoblog: https://t.co/i9667plKnl
Liesbeth zegt
De kunst is dus om een brug te slaan tussen je eigen verlangens (doen waar je goed in bent, elke dag zingend uit je bed stappen om te gaan werken) en die van je klanten. En wil je voor je klanten wat kunnen betekenen (urgent zijn en dé persoon zijn waar je klanten naar toe gaan), dan heb je dus enorm veel inlevingsvermogen nodig om de verlangens van je klanten te ontdekken en te vertalen in producten en diensten die jij je klanten kan aanbieden. Je begint dus met je eigen verlangens in kaart te brengen, om daarna onmiddellijk over te gaan in die van je klanten. Als je dat voor elkaar krijgt, nou, dan ben je behoorlijk uniek hoor.
Ellen de Lange-Ros zegt
Dat is een goede samenvatting van de essentie van deze video: een brug slaan tussen je eigen verlangens en die van je klanten. Als je dat lukt, kun je een leuk en lucratief bedrijf neerzetten.
Ellen de Lange-Ros (@EllenFaxion) zegt
Hoe word ik uniek met mijn bedrijf? https://t.co/i9667plKnl