Sociale media spelen een steeds belangrijkere rol, ook in de relatie tussen organisaties en hun klant. Ze veranderen het leven en werk van marketeers en marktonderzoekers. Maar veel mensen missen kansen, omdat ze niet weten hoe ze sociale media nu al slim kunnen inzetten, bijvoorbeeld om hun klant beter te leren kennen.
In een presentatie die ik heb gehouden voor Topmarketeers Network vertel ik hoe jij sociale media nu al kunt gebruiken om je klant beter te leren kennen. Wat zijn de nieuwste manieren van slim en verrassend marktonderzoek die grote bedrijven anno 2011 gebruiken? En welke gratis tools helpen je als professional of zelfstandige om zicht te houden op wat in je sociale netwerken wordt gezegd?
In sneltreinvaart laat ik zien welke tools je nu al kunt gebruiken om dicht op de huid van je klant te kruipen. Marktonderzoek is niet langer iets voor grote budgetten of saaie onderzoekers achter een bureau. Klantkennis verzamel je zelf met coole tools die je eenvoudig en goedkoop gebruikt!
Natuurlijk ben je vrij om de presentatie te delen met je collega’s of management.
Geef een reactie