• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

Businesscoach

Voor creatieve en slimme zzp-ers

  • In de pers
  • Klanten
  • Over mij
  • Spreker
  • Contact
  • English
  • Business coach
  • 1-op-1
  • Aanbod
  • Gesprek
  • Boeken
  • Artikelen
  • Gratis
  • Nieuwsbrief
Je bent hier: Home / Glazenwasser / Dicht op de huid van de klant

Dicht op de huid van de klant

Glazenwasser, Online marketing, Presentatie, Sociale media

door Ellen de Lange-Ros

Sociale media spelen een steeds belangrijkere rol, ook in de relatie tussen organisaties en hun klant. Ze veranderen het leven en werk van marketeers en marktonderzoekers. Maar veel mensen missen kansen, omdat ze niet weten hoe ze sociale media nu al slim kunnen inzetten, bijvoorbeeld om hun klant beter te leren kennen.

In een presentatie die ik heb gehouden voor Topmarketeers Network vertel ik hoe jij sociale media nu al kunt gebruiken om je klant beter te leren kennen. Wat zijn de nieuwste manieren van slim en verrassend marktonderzoek die grote bedrijven anno 2011 gebruiken? En welke gratis tools helpen je als professional of zelfstandige om zicht te houden op wat in je sociale netwerken wordt gezegd?

In sneltreinvaart laat ik zien welke tools je nu al kunt gebruiken om dicht op de huid van je klant te kruipen. Marktonderzoek is niet langer iets voor grote budgetten of saaie onderzoekers achter een bureau. Klantkennis verzamel je zelf met coole tools die je eenvoudig en goedkoop gebruikt!

Natuurlijk ben je vrij om de presentatie te delen met je collega’s of management.

Dicht op de huid van de klant. | TopmarketeersNetwork

View more presentations from Ellen de Lange-Ros

 



Lees Interacties

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primaire Sidebar

Ontvang elke week vanzelf de nieuwe artikelen in je e-mail
Naam
E-mailadres

Meest gelezen artikelen:

  1. Wat is een business coach? Wat kost een business coach? Welke business coaches zijn er?
  2. Wat doet een business coach? Waarmee kan een coach je helpen? Hoe vind je een goede business coach?
  3. Wat zijn de beste ochtend routines voor zzp-ers en ondernemers?
  4. Hoogbegaafde ondernemers zijn vaak 'te'. Hoe wordt dat de superpower in je bedrijf?
  5. Uitzonderlijk talent en je eigen bedrijf. Hoe werkt dat?
  6. Hoogbegaafd, snelle denker of creatief? Zo kun je je eigen talent beter begrijpen en inzetten
  7. Zo werkt de bullet journal voor professionals
  8. Hoe Jolanda haar praktijk veranderde van uurtje-factuurtje naar werken met programma's
  9. Content-kalender voor je sociale media: doorbraak of drama?
  10. Van hard naar zacht werken: zo doe je dat
  11. De grote nadelen van Facebook, die veel zzp-ers niet kennen

Lees meer over

7 tips sociale media Bedrijf groeien Businesscoach Business to business Cartoon E-mailmarketing Exclude Facebook voor je bedrijf geld Glazenwasser Goed geld verdienen hart werken Herd Ideale klant en niche Inspiratie voor ondernemers en je bedrijf Internet voor je bedrijf Klachten-management Klachtendag Leren Liefde Marketing Meer klanten MKB ngnr2011 Ondernemen Online marketing Overig Positief Praktijk Presentatie Presenteren SEO & Google Slechte winst Sociale media Superpromoter Tales@work Tips & Advies Twitter Uitvlucht Video Video-tips Waker Zacht werken Zakelijk bloggen ZZP

Zoeken

Business coach voor creatieve, slimme en hoogbegaafde zzp-ers & ondernemers - Zacht werken - Online marketing - Emailmarketing - Zakelijk bloggen - Waardevolle diensten ontwikkelen - Geld mindset - Meer omzet - Meer klanten - Meer plezier - Ontspannen groeien