Na de lekkere zomervakantie is het alsof ik met nieuwe ogen naar m’n vertrouwde wereld kijk. De achtertuin lijkt klein, maar onwerkelijk groen. M’n huis is rommeliger dan ik me herinner en ik heb nóg meer sneakers dan ik eigenlijk wist. De frisse blik zorgt ook voor plannen: de tuinman bellen, kasten opruimen, die mooie oude sneakers weer eens dragen.
Ook zakelijk kijk ik met een frisse blik tegen m’n vertrouwde wereldje aan. Ik ben weer heel blij met die leuke oude klant en een mooie rapportage van een eenvoudige survey blijft fantastisch. Maar ook daar zorgt de frisse blik voor plannen: ik wil nog meer waarde gaan bieden aan m’n klanten, veel meer mensen helpen en meer focussen op wat er echt toe doet door te werken als een slimme zwerm.
De frisse blik valt ook op m’n website. Is dat nog wel hoe ik het wil? Binnen een paar dagen zie ik kleinigheidjes die anders kunnen. Beter. Slimmer. Ik begin met een wensenlijstje om m’n bouwer aan het werk te zetten. Dan krijg ik een ingeving. Waarom wil ik dat allemaal zelf verzinnen? Als echte Glazenwasser moet ook ik naar buiten kijken. Het gaat niet om mij, maar om m’n klanten. Het gaat om jou!
Daarom heb ik een vraag aan je: Wat zou jij anders willen op m’n website? Wat mis je op m’n blog? Welke knoppen moeten anders? Waar ben je altijd naar op zoek? Wat kan beter? Vertel me al je wensen, ideeën en suggesties. Je kunt je ideeën hieronder in de comments posten, maar je mag ze ook mailen naar info@faxion.nl. Bedankt voor je frisse blik!
Geef een reactie